Inovacije, kvaliteta i opskrba
Sandoz je globalni lider u segmentu generičkih farmaceutskih proizvoda i biosličnih lijekova, s portfeljem od približno 1.000 molekula. U 2015. godini naši su proizvodi našli put do više od 500 milijuna pacijenata, a cilj nam je taj broj povećati na jednu milijardu. S obzirom na to da nam je toliko ljudi diljem svijeta iskazalo povjerenje u vezi njihova zdravlja, na nama je ogromna odgovornost da isporučimo proizvode najviše moguće kvalitete te da tražimo nove pristupe kako bismo ljudima diljem svijeta osigurali veću dostupnost lijekova.
Otkrivamo nove načine za poboljšanje i produljenje života ljudi.
Brend Sandoz jamstvo je kvalitete te joj zdravstveni djelatnici diljem svijeta vjeruju kao simbolu visokokvalitetnih, cjenovno pristupačnih lijekova. Povijest brenda seže u 1886. godinu kada je u Švicarskoj osnovana kompanija Kern & Sandoz. Najvažniji povijesni događaji vezani uz brend Sandoz su uvođenje na tržište tableta Calcium Sandoz 1929., prvog oralnog penicilina 1951. i otkriće imunosupresivnog učinka ciklosporina 1972. godine, koji se danas koristi pri transplantacijama. Bioslični lijekovi, od regulatora odobreni biološki lijekovi čija su sigurnost, kvaliteta i djelotvornost usporedive s referentnim proizvodom, još su jedan primjer snage naših inovacija.
Biološki lijekovi pružaju potpuno nove mogućnosti terapije za mnoge bolesti, ali sve veća potražnja za njima u kombinaciji s povijesno ograničenom konkurencijom predstavlja opterećenje za zdravstvene proračune, a pacijentima ograničava dostupnost. Bioslični lijekovi povećavaju dostupnost bioloških lijekova pacijentima, dok istovremeno smanjuju troškove zdravstvenog sustava. Sandoz razvija bioslične lijekove od 1996. godine. Od tada smo bili prvi u nekoliko područja, uključujući stavljanje na tržište prvog biosličnog lijeka u Europi (Omnitrope 2006.) i Sjedinjenim Državama (Zarxio 2015.). Ne ograničavamo se samo na pružanje standardnih proizvoda, već dajemo i dodatnu vrijednost zdravstvenom sustavu kroz niz pomoćnih usluga i lijekova s dodanom vrijednošću, uključujući kombinirane formulacije.
Dio smo proizvodne organizacije Novartis, a cilj nam je pacijentima i klijentima pružati visokokvalitetne i cjenovno pristupačne proizvode - pravovremeno, cijelo vrijeme, na siguran i učinkovit način. Zahvaljujući jedinstvenoj proizvodnoj organizaciji istodobno smo u mogućnosti isporučiti vrijednost koju predstavljaju generički lijekovi i inovaciju koju donose novi lijekovi.
Dosljedno pružanje visoke kvalitete ključno je kako bismo osigurali održive poslovne rezultate i rast. Neprekidno težimo poboljšanju standarda i procesa kako bismo zadovoljili i nadmašili očekivanja dionika.