Naš pristup
Strateški smjer i dogovornost
Od 2008. godine, Globalno vijeće za prihvaćanje različitosti vodeće je tijelo za brigu o različitostima i uključenosti svih postojećih skupina u Sandozovu poslovanju koje adresira teme raznolikosti talenata, izgradnje kulture prihvaćanja različitosti i prepoznavanjem tržišnih prilika u kojima imamo mogućnost osigurati potrebnu skrb pacijentima koji pripadaju zanemarenim skupinama. Vijeće artikulira razloge za prihvaćanja različitosti i pomaže u pokretanju nekih od naših najvažnijih programa za liderstvo, zapošljavanje, obuku, mentorstvo i poštivanje različitosti, kako globalno, tako i na ključnim lokalnim tržištima.
Kako bismo dalje razvijali taj koncept, stvorili smo mrežu vijeća za prihvaćanje različitosti na mnogim ključnim tržištima. Njihovo je djelovanje lokalno, uz podršku direktora Sandoza za pojedinačna tržišta, a njihov je zadatak provoditi inicijative u sklopu politike prihvaćanja različitosti i osigurati da se naše prakse realiziraju na dobrobit zaposlenicima i pacijentima.
Kako bismo objektivno mjerili svoj napredak u ovome području, razvili smo sustav mjerenja kojima ocjenjujemo ispunjavanje ciljeva politike prihvaćanja različitosti na globalnoj i lokalnoj razini, a za čiji uspjeh osiguravaju direktori lokalnih podružnica.
Biti najbolji znači privlačiti najbolje
Naša je vizija da postanemo vodeća generička kompanija razvijanjem okruženja u kojemu se promiče uspješnost i prihvaćaju i cijene različitosti. Naša je strategija da svoje natječaje za zapošljavanje diljem svijeta iskoristimo kao kanal za upoznavanje talentiranih kandidata iz različitih sredina u 160 država u kojima poslujemo. Privlačenje i očuvanje raznolikosti talenata daje nam konkurentsku prednost u globalnom „ratu” za talente.
Osnažujemo svoje ljude da u cijelosti ostvare vlastite potencijale
Mi ne samo da tražimo najbolje zaposlenike, već, kada ih nađemo, želimo svakome pružiti potrebno okruženje za ostvarivanje vlastitog potencijala u potpunosti. Da bismo ih podržali na tom putu, osmislili smo inicijative za razvijanje liderstva. Godine 2010. pokrenuli smo „Iskustvo vodstva u Sandozu” (eng. Sandoz Leadership Experience), koje se sastoji od kontinuirane edukacije s ciljem odgajanja sljedeće generacije lidera. U 2011. smo pokrenuli program iste vrste, ali usmjeren na žene (eng. Women@Sandoz), odn. na vlastiti kanal za prepoznavanje i razvoj potencijala naših zaposlenica. Potom smo predstavili svoju novu profesionalnu mrežu pod nazivom „Žene globalne liderice” (eng. Global Women in Leadership), koja ženama na svim razinama nudi podršku u profesionalnom razvoju i izgradnji profesionalnih odnosa.
Izgradnja kulture prihvaćanja različitosti – prioritet kompanije i odgovornost svakog pojedinca
Na putu do ostvarenja svoga cilja (a to je proizvodnja cjenovno pristupačnih lijekova dostupnih pacijentima u svim dijelovima svijeta), Sandoz zahtijeva doprinos od svakog svog zaposlenika. U skladu s time, od svakog se zaposlenika očekuje sudjelovanje u procesu podučavanja, zapošljavanja te pružanja podrške kolegama. Nadalje, svi su zaposlenici obvezni jedni se prema drugima odnositi s dostojanstvom i poštovanjem, bilo da su tek došli u kompaniju ili su u njoj već dugo zaposleni. S time na umu, osmislili smo edukacijski program na temu rukovođenja uz prihvaćanje različitosti (eng. Inclusive Leadership), kao program koji je fokusiran na važnost uključivanja svih skupina kako bismo gradili i promicali kulturu uspješnosti.
Uz edukacijske programe, svijest o različitostima i njihovom prihvaćanju promičemo i kroz svoj tromjesečni bilten, kroz naš interni časopis (eng. Connect) i kroz sastanke na globalnoj razini. Od 2011. godine objavljujemo godišnje globalno izvješće o prihvaćanju različitosti, koje obuhvaća naše programe i projekte u svim dijelovima svijeta. Konačno, od 2008. za zasluge u ovome području dodjeljujemo i godišnje nagrade, i to onim pojedincima i timovima koji su dali poseban doprinos izgradnji okruženja u kojemu se prihvaćaju različitosti.
Različitosti unutar tržišta u službi boljih poslovnih rezultata
Ulaganjem u bolje razumijevanje različitih skupina pacijenata i njihovih specifičnih potreba, Sandoz može biti uspješniji u svojoj globalnoj misiji da osigura dostupnost visokokvalitetnih i cjenovno pristupačnih lijekova pacijentima u svim dijelovima svijeta. Lokalni marketinški programi temeljeni na prihvaćanju različitosti pomažu nam da dopremo do onih pacijenata koji najčešće promaknu uobičajenim istraživanjima tržišta. Do sada smo takve marketinške programe razvili za tržišta Austrije, Belgije, Brazila, Egipta, Indije, Italije, Južnoafričke Republike, Kanade, Kine, Njemačke, Rusije, Sjedinjenih Američkih Država, Slovenije i Turske.
Jasno je da Sandoz već ima znanje, vještine i svjetski doseg koji su potrebni za uspjeh, ali sada gradimo i kulturu koja se temelji na najširem mogućem spektru ideja, iskustava i pogleda. U budućnosti, cilj naše poslovne kulture je u potpunosti se saživjeti s vlastitom različitošću te osnažiti svakog člana našeg tima za uspjeh. Uz zajedničko ustrajanje na ovome cilju, Sandoz može maksimalno ostvariti svoje potencijale.